Tjäna pengar till SFK Bottennappet

Eftersom SFK Bottennappet är medlem i Sportfiskarna och Casting förbundet ges vi möjlighet att genom Folkspel dra in pengar till vår verksamhet. Folkspel är som bekant föreningslivets eget spelbolag och allt överskott går direkt tillbaka till de idella föreningar som är med och säljer lotter.

Folkspels portfölj av lotterier har växt genom åren och innehåller nu BingoLotto, SverigeLotten och nyheten Sverige Lotteriet.

Om ni väljer att prenumerera på något eller några av lotterierna ange då i er beställning att det är

SFK Bottennappet VÄNNÄS  som ni vill stödja.

De medlemmar som under hela året prenumererar på minst 2st BingoLotter per vecka återfår medlemsavgiften för det gångna året. (senioravgift 450:-)

Mer information om prenumeration hittar du på hemsidorna Folkspel och BingoLotto

Nyhet! Digitala bingolotter – en unik möjlighet för vår klubb.

För att stötta Sveriges föreningar ytterligare satsar Folkspel nu på nya digitala möjligheter för att bidra med ännu mer behövliga medel. På varje digital såld enkellott  tjänar vi 15 kr och på dubbellott tjänar vi 30 kr. Hur gör man? Klicka på knappen nedan.